Spider Web Shop

Uslovi korišćenja - Spider Web Shop

 

Something  Positive  IDemark   Revolution  -  SPIDER web shop


Dobro došli na SPIDER web shop , kompanije Demark doo Beograd
 
Kompanija Demark doo posluje od 2010 godine. Razvijali smo se kao veleprodaja kancelarijskog i školskog pribora, opreme za poslovne prostorije i IT opreme.
SPIDER web shop  nastao je iz naše želje da približimo partnerima i potrošačima širinu asortimana kojim raspolažemo. Na SPIDERu , sada , aktivno je desetine hiljada artikala dostupnih za sigurnu kupovinu , lako poručivanje i brzu isporuku.
Robu isporučujemo, na teritoriji Republike Srbije, fizičkim i pravnim licima.
Cene na SPIDERu iskazane su u dinarima ( RSD ) sa uključenim PDV-om.
Cena dostave robe može se razlikovati u zavisnosti od gabarita i težine poručenog artikla. 
Svi troškovi se obračunavaju u korpi tako da nema skrivenih troškova.

 

 

OSNOVNO OBELEŽJE ROBE

 

Ponuda na SPIDER web shopu napravljena je tako da svaki proizvod ima sliku, opis proizvoda i cenu. Artkli koje nudimo razvrstani su po kategorijama, podkategorijama i grupama. Slike i opisi artikla su informativnog karaktera, gotov proizvod se može razlikovati što zavisi isključivo od dobavljača i proizvodjača. Cene su sa uključenim PDV-om i vidno su istaknute.

Minimalan iznos za porudžbinu SPIDERu je 1000 dinara.

 

 

PODACI O TRGOVCU – PRODAVCU

 

DEMARK DOO PRIVREDNO DRUŠTVO ZA TRGOVINU, PROIZVODNJU I USLUGE, BEOGRAD (ZEMUN)
Milana Rešetara 9
11080 Beograd-Zemun
PIB: 106609369
MB: 20643625
Šifra delatnosti: 4690

Tel : + 381 11 316 92 17
Tel : + 381 11 316 53 47
Mail : spider@demark.rs
Web: www.spiderwebshop.rs

 

 

PODACI O CENI

 

Sve cene na sajtu izražene su sa obračunatim PDV-om.

Dodavanjem artikla u korpu , pa u samom pregledu korpe,  biće obračunat konačan iznos za plaćanje, sa iskazanim troškovima transporta , ukoliko ih ima. 

 

 

NAČIN PLAĆANJA, NAČIN I ROK ISPORUKE I NAČIN VRAĆANJA ROBE I SREDSTAVA

 

  • NAČIN PLAĆANJA

Prilikom porudžbine putem on-line prodavnice  www.spiderwebshop.rs   možete odabrati nekoliko načina plaćanja:

Pravna lica:
 

  1. Virmanski – plaćanje na račun ( kada porudžnina stigne, poslaćemo vam zvaničan predračun )
  2. Platnom karticom on-line
  3. Plaćanje kod nas u objektu: gotovinom ili karticom

 

Fizička lica;


      1. Gotovinski – plaćanje prilikom preuzimanja na adresi koju ste naveli
      2. Virmanski –  prenosom sredstava sa vašeg na naš račun ( poslaćemo vam instrukcije u formi  uplatnice )
      3. Platnom karticom on-line
      4. Plaćanje kod nas u objektu: gotovinom ili karticom

 

Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa , MasterCard, Amex je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice.

Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je vaša porudžbina odobrena i u procesu pripreme za isporuku.

U skladu sa Ugovorom sa Banca Intesa ad Beograd, procesorom platnih kartica, podaci o platnim karticama koje kupac unosi prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

 

  • NAČIN I ROK ISPORUKE

 

Isporuku robe vršimo na teritoriji Republike Srbije.
Dostava je besplatna za porudžbine čiji iznos prelazi 5.000 RSD (osim za proizvode iz kategorija čiji je iznos dostave iskazan na artiklu).

Isporuku robe vršimo sopstvenim vozilima ili putem kurirskih službi : Aks express, City express, Yandex

Isporuka robe vrši se u periodu od 8-18 h.

Potrebno je , da u tom intervalu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kuriri svaku pošiljku pokušavaju da uruče u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice da ugovorite novi termin isporuke. Ukoliko isporuka robe ne uspe ni drugi put, pošiljka će se vratiti nama.

Prilikom preuzimanja pošiljke obavezno pregledajte paket.  Ukoliko primetite oštećenja transportne kutije, odbijte prijem pošiljke i molimo odmah nas pozovite, kako bi eventualni problem rešili u što kraćem vremenskom periodu.

Isporuka robe , ličnim preuzimanjem , kod nas u magacinu, vrši se na adresi Milana Rešetara 9 ,    Beograd – Zemun.

Okviran rok isporuke robe je od 2 do 5 radnih dana.

Prilikom potvrđivanja porudžbine i provere informacija za slanje, ukoliko proizvod spade u kategoriju sa većim troškovima ( bela tehnika, sefovi , bicikli … ) a to nije iskazano u samoj korpi , kontaktiraćemo vas i predočiti vam tačne troškove isporuke.

Isporuka robe podrazumeva dostavu do ulaza u kuću odnosno zgradu primaoca i kuriri nemaju obavezu unošenja ovih paketa u sam objekat.

  • NAČIN VRAĆANJA ROBE I SREDSTAVA

 

    • NAČIN VRAĆANJA ROBE

 

Kupac je dužan da vrati robu Prodavcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Trošak vraćanja robe Prodavcu pada na teret Kupca.

           

    • NAČIN VRAĆANJA SREDSTAVA

 

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti Prodavac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Prodavac  će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.

Prodavac se obavezuje da izvrši povraćaj sredstava nakon što dobije nazad robu koja se vraća.

 

 

PRELAZAK RIZIKA

 

Momenat prelaska rizika sa Prodavca na Kupca je momenat predaje robe Kupcu.

Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe do trenutka predaje robe Kupcu snosi Prodavac. 

Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe posle trenutka predaje robe Kupcu snosi Kupac. 

Ako predaja robe nije izvršena zbog toga što Kupac bez osnovanog razloga odbija da primi robu ili svojim ponašanjem sprečava isporuku, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na Kupca istekom roka za isporuku.

 

 

SAOBRAZNOST I ODGOVORNOST ZA NESAOBRAZNOST

 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. 

Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:
- ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

- ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom, te ukoliko ima primedbi odmah istakne postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora Kupcu bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

U slučaju postojanja nedostataka za koje Prodavac odgovara, na prava Kupca i postupak ostvarivanja prava primenjuju se odredbe Zakona.

 

 

POSTUPAK REKLAMACIJE

 

  • GARANCIJA

 Demark doo garantuje za kvalitet proizvoda koji su u ponudi na www.spiderwebshop.rs

Proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.

Garantni rok počinje od dana prodaje i važi uz donošenje originalnog računa i garantnog lista koji je pravilno ispunjen od strane prodavca. Davalac garancije u garantnom roku obezbeđuje otklanjanje kvarova ili zamenu proizvoda.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

 

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

1) Reklamacija po viđenju proizvoda , prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad :

Ukoliko se prilikom viđenja proizvoda, instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, ukoliko ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2) Reklamacija u garantom roku:

Davalac garancije, obezbeđuje otklanjanje svih nedostataka i kvarova na proizvodu nastalih u garantnom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i poštovanju tehničkih uputstava. Davalac garancije garantuje popravku, u zakonski propisanom roku, za proizvod koji je u garanciji.

 

U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, trošak prevoza povrata robe snosiće prodavac.

Ukoliko popravka ne bi bila izvršena u zakonski propisanom roku, proizvod se menja novim ili se vraća novac.

Za sva pitanja vezano za garancije i reklamacije proizvoda, pozovite nas na 011/3169217; 011/3165347, ukoliko je potrebno , rado ćemo vas posavetovati.

Rok za povraćaj novca ili zamenu proizvoda novim je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

 

 

USLOVI, VREMENSKI ROK I POSTUPAK ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA ODUSTANAK OD UGOVORA

 

  • Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. Za svaku izmenu ili otkaz najbolje je da nas kontaktirate što pre, pozivom na brojeve 011/3169217 , 065/2998298

  • Otkaz kupovine nakon otpreme/prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)

Kupac ima pravo da otkaže kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke ali najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga. U tom slučaju kupac snosi troškove isporuke i povrata proizvoda u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda. Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine bez navođenja razloga, potrebno je da kupac popuni obrazac za odustajanje od kupovine koji može preuzeti na stranici - Reklamacije.

U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbenice, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za uplatu.

                                                                                                                       

 

POLITIKA PRIVATNOSTI - ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

 

Ovom Politikom privatnosti uređuje se način na koji DEMARK DOO prikuplja, koristi, održava i objavljuje informacije prikupljene od korisnika preko sajta www.spiderwebshop . Politika privatnosti se odnosi na sajt.

U ime DEMARK DOO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. 
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. 

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u DEMARK DOO (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Pored ovlašćenih zaposlenih u DEMARK DOO informacije o korisnicima se mogu proslediti trećim licima kao što su kurirska služba u slučaju online kupovine, kako bi porudžbina bila uspešno isporučena. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

DEMARK DOO ne prodaje, niti iznajmljuje korisničke lične identifikacione podatke.

DEMARK DOO može prikupljati i koristiti lične podatke korisnika u sledeće svrhe:

  • Za poboljšanje svojih usluga;
  • Da efikasnije odgovori na zahteve korisnika od strane korisničke službe i podrške;
  • Za personalizaciju iskustva korisnika;
  • Radi unapredjenja sajta;
  • Za realizaciju promocija ili drugih aktivnosti u okviru sajta;
  • Kao kanal komunikacije za rešavanje molbi, pitanja i/ili drugih zahteve korisnika.

Sajt www.spiderwebshop.rs je u skladu sa sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti) u cilju stvaranja što povoljnijeg, sigurnog, ambijenta za korisnike.

Korisnik ima pravo:

  • da zatraži da pogleda koji su njegovi podaci sačuvani u bazi podataka;
  • da zatraži izmenu svojih podataka sačuvanih u bazi kompanije;
  • da zatraži brisanje njegovih podataka iz baze;
  • trajno deaktiviranje naloga na sajtu.

U interesu korisnika je da Politiku privatnosti pročita prilikom pristupa sajtu. Korišćenjem sajta, podrazumeva se da je saglasan sa uslovima. U suprotnom, korisnik ne treba da pristupa sajtu.

DEMARK DOO zadržava diskreciono pravo da ažurira Politiku privatnosti u bilo kom trenutku, nakon čega se revidentira ažurirani datum. Obaveštenje o izmenama se ne šalje. Kako bi korisnik ostao informisan o načinu zaštite njegovih ličnih podataka i u cilju sticanja svesti o mogućim modifikacijama, preporučuje se periodična poseta ovoj stranici i pregled Politike privatnosti

Ukoliko korisnik nastavi sa aktivnostima na sajtu nakon ovih izmena, smatra se da ih prihvata i saglasan je sa istim.

Dodatne informacije i objašnjenja vezana za Politiku privatnosti i njeno sprovođenje korisnik može dobiti slanjem upita e-mail adresu : spider@demark.rs

 

 

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Publikacija sajta www.spiderwebshop.rs predstavlja poziv za zaključivanje Ugovora o kupoprodaji artikala iz asortimana privrednog društva Demark d.o.o.

Opštim uslovima poslovanja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet usluga koja pruža Demark d.o.o. i zadovoljstvo kupaca

 

 

MIRNO REŠAVANJE SPOROVA

 

Prodavac i kupac se obavezuju da će u kodeksima dobre poslovne prakse rešiti sve nesuglasice,  ukoliko do njih dođe, i pre svega mirnim putem pokušati da reše spornu situaciju.

U skladu sa članom 151. Zakona o zaštiti potrošača ( Sl. Glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016, 44/2018, 88/2021 – dr. zakon), obaveštavamo kupce da imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zaštita-potrosaca.php.

U skladu sa Zakon o zaštiti potrošača smo dužni da učestvujemo u postupku za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

 

 

DODATNE POGODNOSTI - za registrovane Kupce

 

Svi podaci o adresama se čuvaju, mogu se lako izmeniti i ažurirati. Prilikom ponovne kupovine kupci se samo prijavljuju na svoj nalog, a podaci o adresi i kontaktima se automatski unose u novu porudžbenicu.

Mogu videti podatke o svojim prethodnim kupovinama

Mogu odabrati opciju da na svoj e-mail dobijaju periodične informacije o posebnim akcijama, sniženjima cena i pogodnostima pri kupovini;

Mogu kupovati određene proizvode po specijalnim, povoljnijim cenama

Kupovina je moguća i bez registracije. Pri kupovini bez registracije kupac unosi samo neophodne podatke kako bi porudžbina mogla biti isporučena: ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon. U slučaju izbora ove opcije kupac prilikom sledeće kupovine mora opet uneti potrebne podatke. Takodje kupac ne može videti istoriju svojih kupovina, niti može ostvariti neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.

Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.